Пропускане към основното съдържание

няма време за самоунищожение;

30. 01. 2017 г. 
17:55 h
basically me, trying to figure out how to live "properly"
Бях подготвила един пост, обобщаващ какъв беше януари за мен, а именно - изпълнен с апатия и self destructive thoughts, но след като мислих твърде дълго по въпроса как да започна и се чувствах кофти за себе си, си казах - you know what? screw it!
Живея в измерение, в което мислите ми определят реалността и за пореден път си напомням, че място за самосъжаления и драма - няма! Живея един живот като Вероника Димитрова Митрова, смятам, че знам с какво искам да се занимавам до последния си дъх и единствените прегради са тези, които сама поставям пред себе си. 

И точно сега е моментът да си простя.
Прощавам си. Прощавам си, задето водих война със себе си. Стига, развявам бялото знаме и искам мир. Прощавам си, задето на моменти се разочаровах от това, което съм, и си казвах, че няма смисъл. Има смисъл. Ти имаш смисъл, повече, отколкото можеш да предположиш. Прощавам си, задето едва не разруших едно истинско приятелство и се моля единствено този човек да може да прости на мен. Прощавам си, задето се изолирах от всичко и всички, затваряйки се в най-тъмното подземие на съзнанието си, където светлината не прониква отникъде, а подът е студен и пропит от влага и мухъл. Добрата новина е, че с присъствието си осветих дори и това зловещо място. Прощавам си, задето не правих това, което обичам. Прощавам си, задето почти до последно не можах да въведа ред в мислите си. Прощавам си, задето оставих неразказаните истории и ненаписаните думи да ме разяждат отвътре, избутвайки ме на ръба на безсилието и истерията. Прощавам си, задето се опитах да си налагам контрол там, където имам нужда от любов. Прощавам си, задето мислих твърде много, а действах твърде малко.
Прощавам си, задето през янаури не успях да намеря нужния баланс.
Прощавам си.

И след тази изповед се чувствам по-чиста, по-щастлива и по-подг...Като се замисля, не. Майната й на подготовката. Поне веднъж ще забравя за девешката си природа, обичаща непрекъснато да анализира, и ще действам.
Точно така, ключовата дума на февруари е именно действие. Приключвам този пост с един трак, който ме настройва на "мечтателска" вълна, и ви пожелавам приятен остатък от деня! :)



Коментари

Публикуване на коментар