Пропускане към основното съдържание

Как преживях Апокалипсиса!

Еха, Ваше Светейшо Височество благоволи да се завърне в блогърското общество?


Е, ето какво се случи с мен през тези два месеца отсъствие - нямах интернет. Дори капчица. Нито мобилен, нито домашен. Редките ми набези над компютрите в библиотеката съвсем не ставаха за писане на блог пост, да не споменавам изнервящата тишина, нарушавана единствено от неспирното ми тракане по копчетата на клавиатурата.
Надявам се да не сте ме забравили изцяло. Нека приемем това като малка почивка от блога. Предполагам е време да се реванширам с повечко публикации и ревюта, както и ще се постарая да направя.
Сега ви представям списъка с нещата, които ми помогнаха да премина през този Апокалипсис без наранявания. Може би ще ви е полезен, ако някой ден изпаднете в подобна ситуация за толкова продължително време. (да чукаме на дърво)
Да започваме!

basically me
1. Четене на книги
Най-очевидният съвет, но и най-доброто средство да забравиш, че изобщо нямаш интернет. Разбира се, щях да чета при всички положения, но пък за това време успях да завърша 20 книги и все още имам време преди училището да започне, за да увелича бройката.

2. Писане (на ревюта, истории)
Писането е второто най-добро средство, от което се възползвах. Написах няколко ревюта на книгите, които ме впечатлиха най-силно от прочетените, някои истории и започнах с редактирането на книгата си. (нещо, за което може би ще пиша в отделен пост.)

3. Излизане с приятели
след поредния ергенски запой
(моя милост е с перушините и многото swag)
Въпреки че не съм екстроверт и не си падам много по социализирането (това звучи просто ужасно, но знам, че интровертите ще ме разберат.), именно то влиза в списъка. Признавам си, че беше забавно и в известна степен пречистващо да се срещна с любими хора и да си поговорим на четири или повече очи. :D
Отидохме и на The Voice Summer Tour, което си струваше заради момчетата на балет Nova... (типът със six pack-a is giving me life).


4. Пътуване
изгрева, преди да се чупим от морето
(и качеството 6+)


Още една дейност, в която не вземам дейно участие, но това лято бях на море (и за това ще има отделен пост), и въпреки всичките си оплаквания, относно него, се радвам, че за седмица смених градския монотонен живот с нещо по-екзотично.

5. Пружиниране между City и The Voice (телевизия, като цяло)
Трета дейност, която не извършвам често. Може да се каже, че преди да ми спрат интернета, не бях гледала телевизия от година и нещо. Просто не виждам нищо стойностно в нея, нито смятам, че като се осведомя какви са новините, ще мога да променя нещо.  Не разбирам какъв е смисълът да ни известяват за убийства и катастрофи, при положение, че пред екраните ние сме просто безсилни. Новините трябва да се излъчват само горе, в Божия кабинет, мен ако питате, защото само Господ е способен да промени нечия съдба. Не че не е достатъчно осведомен. Дообре, отплеснах се. Та, благодарение на музикалните програми имам към един тон нови любими хитове, а благодарение на Войната вкъщи, се смях като побъркана всеки ден от 9:10 часа. (малко реклама не вреди на никого)
- Само гледай да ме събудиш преди 9 за "Войната вкъщи.
Да, важно е."

***
И сега като се замисля...е това. :D 
Само благодарение на пет неща успях да преживея Апокалисиса на века. И ако трябва да съм честна, съвсем не беше зле.
Върна ме назад във времето, когато дори нямах лаптоп, и липсата му изобщо не ме притесняваше. И въпреки че всичко е много по-различно оттогава, въпреки че се наложи да си зарежа блога и сега да се чудя как да го съживявам, въпреки че не можех да правя клипове или да гледам такива, съм благодарна за този катарзис, както го наричам. Спести ми ежедневни главоболия, кръвясали очи и ми помогна да свърша повече продуктивни неща. Така че, да, до някаква степен иронизирам ситуацията, наричайки я "Апокалипсис", но от друга...

животът ми лекичко се килна встрани.






Коментари