Пропускане към основното съдържание

The TBR Book Tag (пак последна го правя, йей)

Бях тагната от Ели, която ме тагва буквално навсякъде, ама аз нямам нищо против. Така че да започваме.
source


1.Как и къде следите вашата купчинка с книги за четене?
Както всички книжни маниаци ползвам Goodreads и го о-б-о-ж-а-в-а-м! Жалкото е, че го "открих" едва миналата година, а имам регистрация там от 2012-та :| Сайтът е супер организиран и наистина ми харесва да следя (stalk-вам) какво четат приятелите ми, пък и непознатите. Единственото, което ми се иска да имаше, е опция за "препрочитане". Тази година смятам да се потопя отново в някои книги от детството ми, а и в добрия стар "Скълдъгъри Плезънт", когото така обичам/обожавам/боготворя..та, щеше да е добре да отбележа книгите като препрочетени, без да ги махам първо от Read листа. Дразнещо.

2. Повечето ви книги за четене са на хартиен носител или в електронен формат?
Хартиен носител. Когато инвестирам в електронен четец обаче (hopefully this year), смятам да наблегна и на електронните книги. 

3. Как определяте коя да е следващата книга за четене?
Съдя по настроението си. Имам си купчинка с книги от библиотеката, както и папка с електронни. "Сканирам" настроението си и подбирам книга. Така или иначе всички са в TBR листа ми, so...

4. Посочете книгата, която стои най-дълго в списъка ви за четене?
Според  Goodreads-  "Сладкото на дъното на пая" - Алън Брадли.. ahhh, как искам да я прочета! Това е една от любимите ми поредици и съм чела всички преведени на български части, с изключение на тази. Тоест първата. Shame on me. 

5. Книга, която наскоро сте добавили към списъка си за четене?
След като не става въпрос за  последната добавена книга, ще посоча "Принц с часовников механизъм". Доста дълго ѝ се чудех..веднъж я взех, но по незнайни причини, не успя да задържи вниманието ми, затова я върнах. Смятам да ѝ дам втори шанс..особено след ревюто на Ева.

6. Книга, която сте добавили в списъка си за четене заради красивата корица?
"Моята борба" на Адолф Х..шегувам се :D *so funny*
Книгата е Switched и корицата ѝ наистина е супер красива. Awh.

7. Книга от списъка ти за четене, която не планираш да прочетеш?
"Лабиринт от кости" на Рик Риърдън. Опитах. Наистина опитах.

8. Непубликувана книга, чиято поява очакваш?
"Полуизгубен", "Сезонът на злополуките" и само за тези се сещам. :D

9. Книга от списъка ти за четене, която всеки ти препоръчва?
"Ангел с часовников механизъм" - в book haul-a ми е, чака си реда. 

10. Книга от списъка ти за четене,която всички вече са прочели, само ти не си?
Вероятно "Стъкленият меч" на В. Айвярд. 
Не че бързам..предвид отзивите, които прочетох, желанието ми да я чета е сведено до минимум. Няма да издържа 100 страници бездействащи главни герои, казвам ви. 
11. Книга от списъка ти за четене, която "умираш да прочетеш"?
"Играч първи, приготви се", "Кутия за птици", "Сладкото на дъното на пая", "Finding Audrey" ..Как да кажа само една? 

12. Колко книги за четене сте си отбелязали в Goodreads?
215, но нали знаете, че този списък е като чешма? Бездънен е. :D


Тагвам всички, които не са го правили все още (ако има такива де). 
Леека вечер и до следващия пост! ;)




Коментари

  1. Не си последна - аз също бях тагната няколко пъти, но още се бавя ;д Иначе аз също определям какво да чета според настроението си ;д

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Е, то пък..нямаме краен срок или нещо от сорта, така че можем да си се бавим колкото време си искаме. :D И супер! Според мен така е най-добре. Не са нужни кой знае какви схеми, за да вземеш някоя книга и да я прочетеш. :]

      Изтриване

Публикуване на коментар