Пропускане към основното съдържание

February Wrap Up и к'вото прочета през март.

Честит първи март на всички! (със закъснение)
Пожелавам ви здраве, щастие, успехи и много прочетени книги. ^~^

А сега към поста...


1. "Аутсайдерът" - Маркъс Зюсак
Това е първата книга за месеца и смея да твърдя, че беше добро начало. Изключително лека, написано увлекателно, макар да имах някои проблеми с един от похватите при писането.
Неща.
От.
Сорта.
На.
Това.
Са.
Дразнещи.
Разбирам, че авторът вероятно се е опитал да впечатли читателите си чрез този метод, но според мен той е по-скоро аматьорски. Това обаче е първата книга на Зюсак, така че му е простено. Besides this, книжката ми хареса.

3.5/5 звезди.

2. "Тази книга те обича" - PewDiePie
Четиво за 15-20 минути. Харесаха ми всички илюстрации, шрифтове, typography и изобщо цялата дизайнерска част беше впечатляваща. Относно самата "книга" - глупост, макар и с някои забавни попадения. Четох я в електронен вариант и не ви препоръчвам да си давате парите за нея. Не си струва.

2/5 звезди.

3. "Ритматистът" - Брандън Сандерсън
Прочетете ревюто ми тук  .

5/5 звезди.

4. "Да се биеш с Рубен Улф" - Маркъс Зюсак
Втората част от поредицата за братята Улф е неимоверно по-добра от първата. Стилът на писане е по-качествен, а историята е в пъти по-интересна. Буквално ме подканяше да посегна към третата част.

4.5/5 звезди.

5. "Когато кучетата плачат" - Маркъс Зюсак
Третата част е черешката на тортата.
Докато в първите две сякаш самото чувство навяваше безтегловност в един не особено задълбочен свят..то в третата нещата стоят по различен начин. Камерън Улф доказва, че е много повече от момчето, опитващо се да не зяпа голи жени. В тази финална част виждаме истинското му "Аз" и доказателството за това, което той повтаряше толкова често - че би се държал повече от добре с момичето си.
Ако във втората част светлината от прожекторите огряваше брат му- Рубен Улф-, който макар и славен на ринга, е безценностен в реалността, то в тази..Камерън Улф беше на ход.
Отделно, стилът на писане е усъвършенстван. В първата книга виждаме едно лутане в тъмнината, търсене на правилния път, опипване на почвата..в третата част човекът вече е посял малка градинка. На това му викам красота. Прогрес. Writer's goal. 
Достоен край на една увлекателна поредица.
Добра работа, Маркъс Зюсак.

5/5 звезди.

6. "Нещата, на които не ни учат в училище"- Емил Конрад
Какво да ви кажа.. Не беше зле.
Споделям някои от разсъжденията на Емил, но съм и твърдо против други.
Успях да си извадя два цитата, които ми харесаха, но в общи линии е това. Не дава кой знае каква храна за размисъл, макар и самата тема да е във философска насока. И все пак, беше ми приятно да я прочета и да видя за какво се вдигна толкова много шум по онова време.

3/5 звезди.

7. "Фарът на сенките" - Алекс Баркли
Чудесен трилър.
Да, имах проблеми с него, но самият сюжет и обратите бяха много добри.
Стилът на писане ми се стори лек, от време на време и хумористичен..Това, което не ми хареса- подборът на имена.
За мен лично беше трудно да различавам Джо, Дони, Джон, Дюк (мисля, че имаше и още някой с подобно име) един от друг. Малко разнообразие би било добре.
Друго, което на мен не ми допада попринцип, са натуралистичните описания при убийство. Не ми харесва да знам под какъв ъгъл са застанали червата на жертвите или по какъв начин е изглеждало тялото след няколко седмици разложение. Добавя реалистичност към самата криминална сцена, но също така оставя и горчив вкус в устата ми.
Въпреки това...

4/5 звезди.

8. "Как да бъдеш популярна" - Мая Ван Уейгънън
Последната книга, която прочетох за този месец. Супер попадение! Въпреки че на места се движеше по-бавно, успя да задържи вниманието ми към себе си.
Хареса ми четенето за прогреса на Мая през месеците на експеримента, както и факта, че става дума за истинска история. На места дори възкликвах "Уау, колко смело момиче", защото меко казано се изненадвах от куража, който придоби героинята с течение на времето. Поуката от в края на книгата също ми отвори очите за много неща и ме остави с усмивка дълго след затварянето на последната страница.
Бих я описала като "сладурска", макар този тип книги да не са ми по вкуса. Тази е изключение и според мен е добро четиво за феновете на Рейнбоу Роуъл. (Не съм чела книгите ѝ, но вярвам, че има известна прилика. Пък може и да няма. Да кажем, че има.)
Снимките в книгата бяха допълнителна "екстра".
И корицата е бомба. Не буквално де.

4.5/5 звезди.

Какво ще чета през март?

За момента препрочитам "Тайната градина" на Франсис Бърнет, която е същинско съкровище, и се чувствам, сякаш се връщам у дома, докато я чета.
Подготвила съм си "Отрядът от улица Бейкър", в която, както може би се досещате, става дума за Шерлок Холмс.
На опашката *още от рождения ми ден* чака "Град на стълби" - Робърт Дж. Бенет, която все зарязвах след няколко изтощителни страници. Четенето ѝ е затормозяващо, поради стила на писане. Колкото и интересен да е сюжетът, просто не успява да ме впримчи в него, тъй като ми се доспива едва след страница/две.. И все пак, ще ѝ дам..кой поред? А, вероятно 10-ти шанс.
Не съм си подготвила други книги за четене, тъй като и месецът ще е ужасно натоварен. И все пак, винаги съм отворена за предложения.

П.С Goodreads трябва да вмъкнат функция за "препрочитане" на дадена книга.

Лека вечер!

Коментари