Пропускане към основното съдържание

One Lovely Blog Award

Благодаря на Pamela Petkova за номинацията <3

Правилата на One Lovely Blog Award:

1.Благодари на блогъра, който те е номинирал.
2.Копирай правилата.
3.Напиши 7 факта за себе си.
4.Номинирай 15 други блогъри за наградата и се подсигури, че знаят.
5.Сложи същата снимка в блога си и последвай блогъра, който те е номинирал.

 7-те Факта за мен или "Още един повод да говоря за себе си" :
  1. Много организиран и подреден човек съм.
  2. Вярвам в астрологията и не пропускам да си проверя хороскопа, било то дневен, или месечен.
  3. Обожавам шоколади и сладкиши. И все пак съм слаба. #metabolismrocks
  4. Самокритичен перфекционист съм. Най-отвратителната комбинация, ако питате мен.
  5. Винаги държа кръга си от приятели възможно най-малък.
  6. Авантюрист съм. (ако искате да скачаме от някой самолет с парашути, call me maybe?)
  7. Ако бях сериен убиец, жертвата ми щеше да ме докопа преди аз- нея.
Бонус факт: Току-що ви изредих 7 безполезни и никому ненужни факта. 

Номинации: Ели, адашката Вероника, Ева, Мери, Павлина и Памела  ;

П.С Не знам дали мога да номинирам хора, които вече са изпълнили това нещо, но все пак го правя, защото заслужават наградата. If that makes any sense...

Коментари

  1. Благодаря за номинацията а относно хороскопите.. Ура, намерих сродна душа! Лека, вечер :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хахах, радвам се, че не съм само аз. Коя зодия си впрочем?
      Иначе лека вечер и на теб! ^^

      Изтриване
    2. Скорпион. На 11.11. съм родена.А ти?

      Изтриване
    3. 11.11 е много хубава дата :3
      Аз съм на 22-ри септември, девичка :D

      Изтриване

Публикуване на коментар