Пропускане към основното съдържание

Bookish Identity TAG

Бях тагната от Ели, за което ѝ благодаря. Не че напоследък не правя сума ти тагове, но ще го преживеете. :D
*insert a pretty picture here*
*ah, fuck it, i'm too lazy*

1. В  кой фантастичен свят бихте искали да живеете?
Никой. Искам да живея в свят, за който все още няма написана книга. How cool. <3

2. Кой би бил вашият партньор?
Скълдъгъри Плезънт - силен, умен, саркастичен, забавен. Умирам си да имам такъв партньор... не само в битките обаче. :D

3. От поредицата Пърси Джаксън,кой би бил твоят бог родител?
Атина или Посейдон. Според всички quiz-ове, които съм правила, съм дете на Атина. Ама Посейдон също е як. Ако трябва да обвържа отговора си с планетата, управляваща зодията ми - Меркурий - то отговорът ми би бил Хермес. НО! Той е за Ели, пък аз не искам да ѝ крада родителя, освен ако не сме сестри. Тогава става. ;)

4. От поредицата "Реликвите на смъртните",какъв предпочиташ да бъдеш: Долноземец или нефилим?
Не съм чела поредицата и нямам желание. :D И все пак ще каже нефилим, тъй като едно птиченце ми спомена за готините им оръжия. Пък аз обичам оръжия. #данесиcreepy

5. От поредицата за Хари Потър в кой дом бихте попаднали?
Без капка колебание заявявам - Грифиндор! 

6. В поредицата Дивергенти,коя би била вашата каста?
Принципно съм фенка на Безстрашните. Но съм и доста.. честна. Понякога съм малко като Мисти от "Мисти" /Джос Стърлинг/ и не мога да си затворя устата, ако трябва да кажа какво наистина мисля. Така че клоня и към Прями. От друга страна, искам да помагам на хората и да се грижа тях, но не съм за Аскетите. Знам ли, искам просто да съм дивергент!


7. От поредицата The Northern Lights кой би бил вашият демон?
Никога не съм чувала за тази поредица. Може би някой ден ще я прочета и ще отговоря.




Коментари

Публикуване на коментар