Пропускане към основното съдържание

Топ книги, прочетени през 2015-та

Срам и позор, но тази година съм прочела само 40 книги. Мразя оправданията, но искам да вметна, че училището е виновно. Четири месеца месеца подред не бях способна да пипна книга.. или ако пипнех, прочитах най-много няколко страници, преди да затътря крака с нежелание към задълженията си.
Мога много да ви се оплаквам, но знам, че няма полза, така че направо към поста:



1. " Танит Лоу в седморката на злото " от поредицата "Скълдъгъри Плезънт"- Дерек Ланди
Годината започна с нещо свежо от света на любимата ми поредица. Добър старт.




2. " Смъртта на госпожа Магкинти " - Агата Кристи 




3. "Убийството на Роджър Акройд" (Алиби) - Агата Кристи


4.  "Загадката на Ендхаус" - Агата Кристи
Както виждате, почитателка съм на Агата Кристи. Както и на самия криминален жанр :3 Отличаващото се в книгите ѝ е, че абсолютно никога не си способен да предвидиш кой е убиецът. Нещо, което не може да се каже за всички криминални романи. Плюс, че е зодия дева като мен, което е предпоставка да я харесвам дори повече :D 




5. "Аз съм пратеникът" - Маркъс Зюсак
Прочетох я непосредствено преди да излезем в лятна ваканция и ми се стори невероятно разтоварващо и приятно четиво. Така или иначе харесвам всичко от Маркъс Зюсак, so <3 




6.  "Лабиринтът" /Невъзможно бягство/ - Джеймс Дашнър
          "Лабиринтът" / в Обгорените земи/ - Джеймс Дашнър
                 "Лабиринтът" / Последният кандидат/ - Джеймс Дашнър
Три дни, за да прочета трите части. Огромно.. мащабно приключение! Не бях способна да оставя книгите дори за минута. А беше толкова горещо! Налагаше ми се да си пълня шише с вода през пет минути и да се наливам с него като побъркана. Може би защото бяхме в Обгорените земи. *хумор: on point



7. "Полулош"  - Сали Грийн
          "Полудив" - Сали Грийн
Започнах с поредицата заради Ели цък и изобщо не съм разочарована. Всъщност обикнах историята още в началото и започнах моментално да симпатизирам на Натан. А, да, и да ненавиждам Аналис. Стилът на писане на Сали Грийн е лек, увлекателен. Книгите се четат на един дъх.





8. "Скълдъгъри Плезънт - Смъртта на светлината" - ревю
Fuck me. Feelings. Shit.

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Това беше последният пост за този месец и за тази година..Нека новата 2016-та да ни донесе безброй поводи за радости, повече време за четене *impossible tho*, здраве и нужния късмет. Тъй като съм забила и не знам какво повече да добавя, ще си обирам крушите :D До следващия пост! 
Вероника Д. М.
xoxo





Коментари