Пропускане към основното съдържание

10 random факта за мен (айде и аз...)

Здравейте :3
Днес е петък. И е време за нова публикация.. нямам идея за какво да пиша :D Затова просто ще постна 1О случайно подбрани факта за мен. Оригиналнича, знам.. 
Както и да е, let's begin:

1. Казвам се.. абе, това вече го знаете. Уча в професионална гимназия по строителство и архитектура в Стара Загора. 


Не искам да съм архитект. Тогава защо влязох тук? Ами, защото съм на мнение, че човек трябва да елиминира страховете си и да се опита да изглади недостатъците си. Или казано по-просто - да се занимава с това, в което не е добър. Мен не ме бива в чертането, почеркът ми понякога е меко казано нечетлив и мразя математика. И все пак имам амбиция, идеи за нестандартни сгради и искам да превъзмогна страховете си. 

2. Обичам да излизам като изрод на снимки с приятели. 
Клоунските физиономии с тройна брадичка и перверзна усмивка са ми любими.

3. Обожавам The Neighbourhood. 














Песните им ме карат да се чувствам сякаш съм в някакъв филм от 70-те-80-те и мога напълно да се потопя в миналото, забравяйки коя съм, къде живея и колко скапани домашни имам за следващия ден. Pure gold.


4. Имам youtube канал, където качвам клипове.. от време на време. Не, не влогове. Вижте сами:
https://www.youtube.com/user/MrsDreamerx/videos
Доста хора не разбират това мое хоби.. е, аз пък не разбирам тях, така че сме квит.

5. Интересувам се от:

  • езици - обичам немски, английският не ме вълнува вече...
  • психология - учим я от началото на тази година, но .. damn .. един от най-готините предмети. Просто обичам да бъркам в душите на хората, you know. Не с мръсни ръце естествено.
  • български и литература - мисля, че тук няма какво да добавя, роден читател съм, а за писател - работя по въпроса.
6. Като всеки нормален човек - гледам сериали. Малко са, но все пак:

    Teen Wolf - първият тийн сериал, който започнах да гледам. Началните сезони бяха по-скоро забавни, отколкото страшни, но все пак мистерията си я имаше във всеки епизод. А сега.. 5 сезона по-късно, сериалът евоюлира до изпълнено с хорър и кървища нещо, в което почти никой не остана жив. Yay. 

 Shameless US - this shit's crazy. Ако ви се гледа някой разпускащ и нецензуриран сериал, изпълнен с неочаквани обрати в един привидно обикновен живот.. този сериал е за вас. 

Sherlock - Това е един от онези сериали, които не те отпускат, а точно обратното - натоварват те, карайки те да обработваш куп факти, свързани с всеки заплетен криминален случай. Ehh, как да не го заобичаш! *Вмятам, че сериалът наистина си струва, подтиква те към размисъл, а Бенедикт Къмбърбач в ролята на Шерлок е просто уникален.*



  Mr. Robot - това е последният сериал, който гледах. Невероятно интересен, напрегнат, но и до някаква степен - депресиращ. Разказва се за хакер, който работи като обикновен техник, докато един ден не му се отваря възможност да промени живота си, а и целия свят. Наистина е вълнуващ, но го препоръчвам само на хора, готови да се потопят изцяло в дълбините му, защото мен лично не ме остави два дни. Познайте защо имах 4 на теста по математика след това...



7. Имам някаква мания, когато си пускам песен или въобще звуков файл, винаги Volume-а трябва да е на кръгло число или на такова, завършващо на 5. Може да е на 10, 20, 50, 65, 95, но никога на 23, 54, 32 например. Подлудява ме.

8. Мразя шушлик. Шушликови якета, тапицерии, панталони. От малка ги ненавиждам.. а диванът ни доскоро беше с шушликова тапицерия. Представете си през какво съм преминалава every single day. :D 

9. Имам способността добре да преценявам хората около себе си. 
Мога да определя идеалната професия за всеки от тях и да изтъкна положителните и негативните им черти. Умея да откривам слабостите им, както и да им помагам при превъзмогването им. Споменах ли, че една от професиите, които искам да практикувам, е психолог? Не? Вече знаете.

10. Когато харесвам някого, мога да се превърна в Агент 007 за отрицателно време. 

Леле.. отне ми повече време, отколкото предполагах. А имах и други планове :D Дано постът да ви е харесал до някаква степен. Можете да оставите коментар с мнение или каквото вие прецените.. :D Лека вечер и до скоро! 



Коментари