вторник, 4 април 2017 г.

Какво ще правя с блога?

Здравейте, хора, надявам се, че сте добре. :)
Днес...сме се събрали в този полумъртъв блог (10+ точки извратеност за този, който прочете "бог") , за да обсъдим няколко важни въпроса.

Тъй като, както вероятно сте забелязали, не съм публикувала нищичко от два месеца, това е знак, че е време за промени.
Първо, не мисля, че блогът ми ще бъде с главна насоченост "книги", както (не) беше досега. хд Последните ми постове са по-скоро на random, life topics и тук-таме се среща нещо книжно...За капак на всичко включваме и факта, че съвсем скоро ми предстои да напиша последното си ревю за издателство, което допълнително ще намали броя на този тип постове. Така че...вероятно вече дори не принадлежа към групата на "буук блогърите", но това е без значение.
Второ, от днес натататък съм супер random блогър и общо взето, можете да очаквате постове, свързани с всичко, което ме вълнува в момента, и ми се е сторило добра идея да го споделя с вас. Бих искала да публикувам по нещичко през 4 дни и може би ще обновя дизайна, понеже настоящият ме потиска по някакъв начин.
Общо взето, е това. Ще се опитам да не оставям блога да "пресъхва" отново, понеже писането тук ми носи удовлетворение, а и е най-доброто място, където мога да излея мислите и емоциите си.
So, peace out и до следващия път! 🦄



4 коментара:

  1. Еех, много се радвам отново да видя нещо от теб, макар и толкова кратко. Още по-интересно ще ми е да следвам блога ти и занапред, щом ще ставаш random, ти и до сега добре си се справяше. Късмет и дано успяваш да споделяш с нас тук по-често. ❤❤❤

    ОтговорИзтриване
  2. Доживях..
    ... и ще продължа да живея ..
    ... но по-щастливо.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, чадо. Заслужаваш го. 😁😁

      Изтриване