сряда, 30 ноември 2016 г.

Ноемврийска равносметка + december goals

source
Здравейте, хора!
Ето, че дойде и краят на ноември, което означава, че е време за месечна равносметка...
По отношение на блога, целите ми бяха следните - повече постове с описания на предмети, мотивиращи публикации и разсъждения по различни теми...
Хах! 80% Fail!
20% -те процента се състоят в този един-единствен пост, който съдържа въпросната мотивираща "нотка", и е част от предишните ми цели за публикации, свързани с писателския ми прогрес - тук .
По отношение на животеца ноември беше интензивен. Случиха ми се доста неща, които няма да назовавам като негативни и позитивни, понеже всичко зависи от гледната точка. Ще спомена само, че въпросните събития и купища емоции допринесоха за развитието ми като човек и по този повод изпращам месеца с благодарност и усмивка на лице. :]

През декември смятам да публикувам 12 публикации, без значение на каква тематика. 12, за да отдам чест на изминалата година (сякаш вчера посрещахме 2016-та о.О айде, запри се, бе време такова). 
Въпреки че що се отнася до четенето, избягвам да си поставям точно определени заглавия за прочит, този път ще го направя. Защо? Ами защото това са книгите, които искам да прочета от 100 години, а все още не съм...Какъв по-подходящ момент от края на годината!?
Въпросните заглавия са:

1. "Джейн Еър" - Шарлот Бронте, 
2. "Спасителят в ръжта" - Дж. Д. Селинджър,
3. "Half Lost"от Сали Грийн  /започната/,
4. "Да убиеш присмехулник" на Харпър Лий,
5. "Героят на времето" - Брандън Сандърсън,
6. "Лолита" от Владимир Набоков

Също така се предизвиквам да разчистя гардероба си от всички дрехи, които не нося и не харесвам; да медитирам ежедневно и да изпълня 30-дневното предизвикателство, което започнах в края на ноември.
Let's see what happens! 
Това е за днес от мен. Надявам се всички да се чувствате добре и празничното настроение вече да ви е обхванало. :]



                                    

Няма коментари:

Публикуване на коментар