събота, 1 октомври 2016 г.

Защо започнах този блог?

Здравейте, книжни хора!
Как сте? Затрупаха ли ви вече с входни нива и други задачи? 
Yep. Мен също.
Днес пиша по въпрос, който поради незнайни причини пренебрегвах доста дълго.
А именно...защо изобщо създадох този блог?
Сега ще си кажете "очевидно за книги, duuh" и няма да сгрешите. Първоначалната идея обаче беше да го превърна в своето писателско кътче. Такова, в което да споделям с вас придобития си опит и да публикувам кратки истории, както и информация за настоящите ми писателски проекти. В крайна сметка, заради това го нарекох thewriterishere.blogspot.bg .
So, от днес нататък ще се старая да балансирам между подобен тип постове и такива, свързани с книги. 

Това, което ще представя занапред в блога:

- постове с информация за писателския ми прогрес 
- постове с кратки описания на предмети или разкази/short stories
- постове със съвети или неща, които съм научила по време на процеса
- месечни равносметки [понеже смятам, че Нова година не е единственото време за преоценка на постигнатото]

Поставям си за задача да пиша повече:

- разсъждения по различни теми
- мотивиращи постове
- постове с музика и сериали

Ще се опитам също така да публикувам по два, максимум три поста седмично, макар че съм просто ужасна в спазването на каквито и да било графици. Обещавам, че ще се постарая.
Смятам да сложа и списък с нещата, които пиша в момента и какъв брой думи/страници съм достигнала. 
Та, така де, до края на октомври, когато би трябвало да публикувам първата си месечна равносметка, ще разберем дали съм постигнала заложените тук цели и обещания.

Благодаря ви за отделеното време и се надявам промените в блога да ви допаднат! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар