четвъртък, 8 септември 2016 г.

The Goodreads TAG

Helloo, everyone!
Днес ще изпълнявам The Goodreads Tag, без никой да ме е тагвал, тъй като...I am just that fancy.


what an epic mess I've created xD
1.Коя беше последната книга, която маркирахте като прочетена?
"Фалшивият принц" от Дженифър Нилсен.
2.Кои са книгите, които четете в момента?
"Брит-Мари беше тук" от Фредрик Бакман. Забелязвам, че във въпроса пише "книгите", което автоматично причислява отговарящия към категорията читатели, които маневрират между няколко четива, но аз вече не съм от тях. Осъзнах, че прочитам дадена книга много по-бързо, ако ѝ се отдам напълно, без да се разсейвам с други. (случвало се е да забравям случващото се или да смесвам сюжетните линии и дори героите)
3.Коя книга добавихте последно към списъка си за четене?
"Светлината, която не виждаме" - Антъни Доер. Корицата е красива, харесва ми съчетанието от цветове и семплият, но въздействащ дизайн. 
(бтв, честити ми 400 книги в TBR листа) 
4.Коя е следващата книга, която сте запланували да прочетете?
"Апокалипсата ме хвана" - Дерек Ланди !!! 
5.Използвате ли системата за оценяване в  Goodreads?
Да, въпреки че понякога съм адски объркана...особено когато битката е между 4 и 5 звезди. Тогава, просто се доверявам на инстинкта си и начина, по който се чувствам спрямо книгата. Има четива, които може много да са ми харесали и да нямам забележки към тях, но просто да не са ме разтърсили из основи, заслужвайки си най-високия рейтинг.
6.Изпълнихте ли своето читателско предизвикателство за 2016 година?
Все още не. Споменавала съм какво мисля за читателските предизвикателства, засягащи броя прочетени книги. Както и да е, засега той е 42/50.
7.Имате ли wish-list?
малко прекалих с панделките хд
but it's beautiful <3
Не. Като човек, който не купува книги, предпочитам да вляза в библиотеката, без да търся нещо конкретно, и по щастлива случайност да се натъкна на книги по мой вкус. Много, много любим момент. *примижава блажено*
8.Коя е следващата книга, която планирате да си купите?
Отново пиша "Апокалипсата ме хвана" :D 
update: вече си я купих и не спирам да ѝ мятам влюбени/педо погледи от типа на "много съм ти навита". 
9.Имате ли любими цитати, които обичате да споделяте?
"Защото изкуството не причинява вреда. Сълзите, които се появяват в очите ни, докато гледаме някоя драма, са проява на изтънчени, безплодни чувства, чието пробуждане е и задачата на изкуството. Ние плачем, но сме невредими... Тъгата, с която ни изпълва изкуството, пречиства и възвишава... В изкуството и само в него ние можем да намерим защита от истинските мерзки опасности на действителността." - "Философия на страха"
"Мъртвите автори се продават." - Дерек Ланди а.к.а Конфуций
"Писането е нещо толкова трудно, че писателите, преживели ада на земята, няма да бъдат наказвани в отвъдното". - Джесамин Уест  
Просто, как да не се почувстваш ВИП ...
10.Кой е любимият ти автор?
Отговорът автоматик е Дерек Ланди, но също така и Брандън Сандерсън, Сали Грийн, Касандра Клеър, Дона Тарт (не харесах Тайната история, но стилът на писане си беше умопомрачително добър), Пиърс Браун, Рей Бредбъри и etc.
11.Присъединили ли сте се към някои групи?
Да, но не вземам активно участие в тях. Всъщност май ги напуснах. Мързи ме да проверя. ;с
12.Колко книжни рафтчета (bookshelves) имате в Goodreads?
Обичайните 3 + едно, наречено childhood, където се досещате какви книги добавям. Смятам да си създам и едно рафтче за тези, които не съм довършила поради някаква причина (като "Самодива" напр.), но за всичко си има време. 

Е, това е от мен. Надявам се да ви е било до някаква степен интересно да четете отговорите ми..и до следващия пост!

Няма коментари:

Публикуване на коментар