вторник, 6 септември 2016 г.

Series/books I want to Reread! (and eventually will)

Hellooo, book worms!
Днес ще ви представя списъка си с поредици/книги, които бих искала да препрочета възможно най-скоро. Силно се надявам, че ще изпитам същото удоволствие от прочита им, но същевременно да погледна на тях под различен ъгъл. :)


1. "Скълдъгъри Плезънт" - Дерек Ланди
 Hell fuckin' yeah! Всеки, който следи блога ми, знае колко  много обичам тази поредица и затова съм сигурна, че ще е страхотно отново да се потопя отново в света на Дерек Ланди и да се сражавам рамо до рамо със Скъл и Вал срещу лошите! 




2. "Хари Потър" - Дж. К. Роулинг

Последно четох поредицата...първия път, когато я четох. xD Тоест преди около 5-6 години и смятам, че е време да си припомня това магическо място с невероятните му герои и атмосфера. (Вчера гледах "Хари Потър и огненият бокал" и не мога да не потръпна от удовлетворение. Harry Potter feels like...home.)

3. "Пърси Джаксън и боговете на Олимп" - Рик Риърдън
Още една невероятна поредица, която си заслужава да бъде препрочетена. Светът на Пърси Джаксън...нямам търпение да се гмурна отново в дълбините му.





4. "Полулош" - Сали Грийн
Не че е минало тооолкова много време от последното ми четене на тези две красавици, но наистина бих искала да се подготвя за последната част (за която се надявам, че ще бъде преведена скоро). 



+ 2 страхотни книги
"Аз съм пратеникът" - Маркъс Зюсак
и
"Крадецът на книги"




Наистина обичам произведенията на Зюсак, така че завръщането към двете ми любими негови книги ще бъде повече от вълнуващо. 






Корицата на "Апокалипсата ме хвана" е мегагигастрахотната. 
#ArtLineTheBest




4 коментара:

  1. В момента Скълдъгъри Плезънт ми е любимата поредица, която чета (Реликвите на смъртните се очертава да се нареди на едно със Скълдъгъри) и мисля, че съм пристрастена към тези книги :) Идеален пример даваш като я препрочиташ :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Скълдъгъри ми е любимата поредица like...ever! Просто няма как да не я препрочета. :D От доста време се каня на Реликвите и мисля, че е крайно време да видя защо всички са толкова обсебени от нея. Сигурна съм, че ще ми хареса. :) Благодаря за коментара! х)

      Изтриване
  2. Въпреки че аз четох Хари преди година, сега пак препрочитам книгите. Никога не може да ти дойде в повече. :D

    ОтговорИзтриване