понеделник, 11 април 2016 г.

Нека говорим за...НЕпопулярните книги/поредици

Здравейте!
Как сте? *ще си представя, че сте ми отговорили*
Аз съм добре. Почти..абе, щях да съм по-добре, ако ваканцията беше по-дълга. :D
***
Тази идея стои в черновите ми от доста време и най-сетне съм решена да я осъществя..Ще направя нещо като серия от постове "Unpopular Books Worth Reading", която ще пускам всеки месец..Самите постове ще са по-кратки и ще съдържат по 3 книги/поредици, които съм прочела и харесала/обикнала, а са всъщност underrated..Не съм виждала подобни постове в нашето книжно общество, но ако има, то давам "кредит" на блогъра, който го е измислил пръв. :]
Да започваме!

***
1. "Английски за гълъби" - Стивън Келман - книга

Дап, дори и гълъбите вече разбират английски. 
Шегата настрана, книгата е интересна, макар и да не е от типа, които чета попринцип. Можете да видите повече за нея тук и евентуално да ѝ дадете шанс, ако смятате, че е за вас. На мен лично ми хареса, макар че някои глави ми се сториха скучновати. Типичното за нея е, че главният герой е дете, което действително мисли и говори като такова. Това според мен е плюс, тъй като в повечето съвременни романи деца разсъждават като възрастни и това ми се струва смахнато (в недобрия смисъл). Притежава и лек философски оттенък, но е лека за четене.

2. "Мистериите на Флавия де Лус" - Алън Брадли - поредица

За всички любители на различните детективски истории.
Вижте за какво говоря тук.
Накратко, разказва се за увлечено от химията 11-годишно момиче (май, не помня точно), което е същинско гуру в разплитането на криминални случаи. Поредицата е много зарибяваща и за нула време прочетох всички книги освен първата, която я няма в библиотеката ("Сладкото на дъното на пая"). Обичам семплите, но smart ass корици, както и заглавията, а самите истории са пленителни за човек като мен, влюбен в този жанр. 

3. "Тайните на безсмъртния Никола Фламел" - Майкъл Скот- поредица

Listen now, четох поредицата преди няколко години и все още не съм се сдобила с последната книга. Shame.On.Me.
Помня, че обикнах книгите, сюжета и стила на писане. Тоест- всичко. Не съдете 13-годишното ми Аз, ако не ви допаднат. Кликнете тук.
***

4 коментара:

  1. Прочетох "Тайните на безсмъртния Никола Фламел" - Майкъл Скот за около седмица и ти казвам, че в най-скоро време трябва да се сдобиеш с последната книга. Бях ужасно луднала по поредицата, просто не можех да спра да я чета, а като свърши бях.....

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Лошото е, че съм позабравила за какво точно се разказваше, но ще те послушам и ще издиря тази последна книга. :D

      Изтриване
  2. Аз също съм чела Тайните на безсмъртният Н.ф. но на мен не ми станаха от любимите книги. Разказваха се двама близнаци и разни митологични създания... това помня. Но сега ми се прииска да пробвам пак с тази поредица... ей така за да видя дали още не я харесвам :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Давай, експериментирай!
      Може възгледите ти да са се променили и да откриеш неща, които сега харесваш, а преди не си. А може и да си останат същите. Сама ще разбереш. :D :)

      Изтриване