сряда, 10 февруари 2016 г.

The Book Cake Tag

Обожавам торта Raffaello. <3


Благодарности на Елена, която ме е тагнала. :3

1. Брашно - Книга, която е започнала бавно,но впоследствие те е грабнала.

Няма такава. Аз съм безскрупулно чудовище...ако първите 20 страници са ми скучни, просто няма шанс да прочета книгата. Не обичам да правя компромиси със себе си и да влача поглед по редовете на книга, която ми е безинтересна, дори ако по-нататък става грабващо. Just ugh.

2. Маргарин - Книга,чието резюме е много завладяващо.

"Finding Audrey" /Sophie Kinsella/ . Не съм чела книгата, но:
"An anxiety disorder disrupts fourteen-year-old Audrey’s daily life. She has been making slow but steady progress with Dr. Sarah, but when Audrey meets Linus, her brother’s gaming teammate, she is energized. She connects with him. Audrey can talk through her fears with Linus in a way she’s never been able to do with anyone before. As their friendship deepens and her recovery gains momentum, a sweet romantic connection develops, one that helps not just Audrey but also her entire family."
Обожавам истории за деца/тийнейджъри с проблеми, било то физически или емоционални. Не защото съм садист, а поради това, че ми харесва да проследявам начините, по които се справят с различията си в една нормална социална среда и трудностите, през които преминават. Поучително е, а и вдъхва респект. /"Чудо" на Ар Джей Паласио е такава, обичам я/

3. Яйце - Книга, която мислеше,че е кофти,но се оказа доста добра.
"Създадена от дим и кост" на Лейни Тейлър. 
В библиотеката доста често я отбягвах, въпреки че ме гледаше така настойчиво от рафта..причината да не я взема е корицата. Не е грозна, но цялата тази мода с женски лица, маски и други такива глупости винаги ме е отблъсквала. Та, така де, истината е, че книгата се оказа повече от добра. Жалко само, че втората ме отказа от поредицата. #sadmad

4. Захар - Сладникава книга.

Не понасям сладникавите книги. Чела съм малко такива и една от тях е "Графиня Батори" на Юлия Спиридонова. Можете да се досетите колко ми е харесала.

5. Глазура - Книга, която покрива всеки елемент, който харесваш - забавни моменти, екшън моменти и др.

Може ли поредица? Може? Окей. "СКЪЛДЪГЪРИ ПЛЕЗЪНТ!"

6. Пръчици - Поредица, към която се обръщаш за повдигане на настроението, когато имаш нужда от това.

Принципно препрочитането на книги не ми е навик, но обичам да се потапям в някои от най-забавните моменти от "Скълдъгъри Плезънт: Последната битка на мъртъвците". Иначе наскоро четох "Тази книга те обича" на PewDiePie и ще посоча нея (въпреки че не е поредица, imma break the rules hehehe), тъй като Pewds is my spirit animal. <3

7. Черешката на тортата - Любимата ти книга от тази година до този момент.



"Ритматистът" от Брандън Сандерсън. Ревю тук.


П.С Съжалявам за големия шрифт.


Няма коментари:

Публикуване на коментар