събота, 9 януари 2016 г.

The Rainbow Book Tag

Здравейте ;3
Изминалата седмица беше кошмар.
И най-сетне имам свободно време за пост. Първоначално смятах, че просто ще google-на някой book tag и ще го изпълня, но след това се замислих... Защо пък да не си измисля свой таг?
Направих кратко "проучване" относно значението на всеки отделен цвят от дъгата.
И така се роди The Rainbow Book Tag!



1. Доматено червен цвят: динамичен, агресивен, възбуждащ, войнствен, демонизъм;
 - Даа..не ми е трудно да посоча втората част от трилогията "Хекс Хол" - "Демонично стъкло" /Рейчъл Хокинс/. Книгата притежава точно този оттенък на агресия и притегателен войнствен характер. Да не кажа "възбуждащ" рофл.
А,"Здрач" също се причислява към тази категория. 

2. Жълто-оранжев цвят: Стимулиращ, енергичен, слънчев, вкусен,топъл, бодър;
- Тук мога да назова множество заглавия, повечето от които са онези забавни книжки, приличащи на комикси от типа на:
"Дневникът на един Дръндьо", 
"Дневниците на загубенячката", 
"Как да станеш пират", 
"Как да си дресираш дракон"

и т.н., при които четенето е повече от приятно и освежаващо. /не че четенето не е приятно попринцип, you know what i mean/

3. Жълт цвят: Весел, духовен, енергичен, ярък, слънчев, топъл, цитрусов;
- Този е много подобен на предния.. и бих го прескочила, но имам още карти в ръкава си, така че:
"Карлсон, който живее на покрива" и "Пипи дългото чорапче". Не, не се смейте, чела съм ги преди много години, но още помня онова топло вълнение, което се разпростираше из тялото ми, докато прелиствах страниците. Нищо общо с четивата, на които в момента съм се спряла - зловещи, тъмни, груби и заплетени.. Което ми напомня, че искам да препрочета някои книги от детството ми и по-специално - тези две. 

4. Зелен, тип "липов цвят": Наелектризиран, извънземен, кисел, стимулиращ, прохладен;
- Всички тези определения буквално крещят "Лукс" !!! 
Не че съм най-големият фен на поредицата. Дори може да се каже, че с 300 зора прекарах последните две части. Имаха вкус на сух хляб и едва минаха през шибания ми гръклян. *съжалявам, ако току-що настроих половината народ срещу себе си*

5. Синьо, тип "аква": Освежаващ, воден, чист, прохлада;
- "Чудо" на Ар Джей Паласио. Знам, че вече съм споменавала книгата в предишни тагове, което се стремя да избегна, но това е. Романът е освежаващ, въпреки тъгата, напластила се между кориците му. Невинен, въпреки непривлекателните истини, разкриващи се в него. Прохладен, заради лекия полъх на носталгия след затварянето на последната страница. Воден, защото ме накара да плача. #dramaqueen

6. Синьо, тип "тъмен морски": Професионален, достоен, официален, уважаем, интелигентен, скъп, морски, сложен;
- "Преди да заспя" /Стивън Уотсън/. Една книга, която въплъщава всичко "трилърско", което искам да прочета. Изискана, вълнуваща и интелигентно написана. Ако трябва да я обвържа с ястие, то би било "хайвер". Дори не знам откъде ми хрумна. Ще прощавате объркания ми мозък.

7. Лилав цвят, тип "гроздов": Креативен, аристократичен, кралски, духовен;
- "Изборът" /Кийра Кас/
- "Стъкленият трон" /Сара Дж. Маас/
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Окей, това е.. седемте цвята на дъгата, обвързани с книги. Изготвянето и изпълняването на тага беше забавно. :3

Тагвам Ели, както и всеки, който иска да направи тага. 



Няма коментари:

Публикуване на коментар