петък, 6 ноември 2015 г.

Коя съм аз и какво чета? *крайно време беше*

Здравейте, книгоманиаци :D
Днес реших да ви споделя повече за предпочитанията си, относно книгите, тъй като смятам, че е редно :D Мисля, че дори не съм се представила. Да, определено не знам как се води блог. Ще моля да ме извините и без повече увъртания:

Какво чета и имам ли си име изобщо?


Ами, да. Казвам се Вероника и съм от града на липите. Ха, познайте, де. Да, Стара Загора. На 15 години съм и си нямам представа как се води блог. Но вие вече сте наясно с този факт. Зодия дева съм, което за мен е важна подробност, тъй като разкрива множество подробности за характера ми като.. безнадеждния ми перфекционизъм и маниакалната подреденост. 
Имам навика да анализирам хората още при запознанството ни. Понякога те се учудват от нещата, които знам за тях, тъй като не си спомнят да са ми ги споделяли. Е, не са наистина. *creepy enough* 
Не обичам котки. Кучетата са ми слабост. Държа на лоялността и готовността им винаги да защитават стопаните си. Нещо, което котките не умеят. *стопаните на котки да не ми се сърдят*
 *котките са сладки, kinda* 

Саркастична съм. Обичам да пиша на различни философски и не толкова философски теми. Започнала съм и някои по-големи проекти, но училището ми отнема от времето. *традиционното оправдание, знам*
Е, стига толкова с тези простотии, нека да си говорим за КНИГИ

Чета от първи клас и съм минала през различни фази. В началото разлиствах страниците на кратки приказки, след това преминах към фентъзи новели, по-дебели романи, ХАРИ ПОТЪР, който напълно промени светогледа ми. Все още искам да уча в Хогуортс, ама няма. Ако тръгна да се блъскам из разни стени, най-много да получа мозъчно увреждане. :(
И какво чета сега? - Всичко.
Трилъри и криминалета, по-рядко фентъзи, един-два пъти съм чела книги на Хорхе Букай, young adult, книжки с илюстрации, don't judge me, "Дневникът на един Дръндьо" реално може да бъде четена и от 45-годишни възрастни. I think (?)


Най-любимата ми поредица на всички времена, която е несравнима.. с нищо четено от мен досега, е ...
*барабани*
*още барабани*
СКЪЛДЪГЪРИ ПЛЕЗЪНТ, ДЕЙБА! 
the. best. shit. ever. 



Погледнете тези корици.... Получавам оргазъм само докато ги гледам. А когато чета...
Не, просто Дерек Ланди е един невероятен писател. Мога да ви говоря много за поредицата, но тъй като е любовта на живота ми, предпочитам да създам отделен пост за нея. И ще ми мърморя много за нея, оки? Да не говорим, че следващата книга ще излезе в началото на декември и определено трябва да се заснема как правя шпагат и кълбо във въздуха от щастие :D
Та, стига съм ви дърдорила, мисля, че вече знаете повечко за мен, ако ли не.. ще научите впоследствие. :)
Надявам се да проявявате интерес към публикациите ми и да оставяте по някой и друг коментар с вашето мнение и.. така :D
До следващия пост!

Няма коментари:

Публикуване на коментар